office@wizardhr.ro
+40 744 788876

Echipa noastră

Claudia Crăiță

Claudia Crăiță

Chief Executive Officer / Founder

Expert în legislația muncii și managementul resurselor umane

Curriculum

Claudia este absolventă a Facultății de Drept (Universitatea București), specializare în dreptul muncii, deține o diplomă de executive education IE Business School Madrid – Leading multicultural teams, diploma de executive education ATTF Luxemburg - Human Resources Management, diplomă de Master SNSPA - Comunicare managerială și resurse umane, M&A HR Expert.

Experiență relevantă

  • Este specializată în dezvoltarea și optimizarea strategiei de resurse umane, precum și a proceselor conexe, având o vastă experiență în transformarea organizațională a companiilor mari. Expertiza sa acoperă alinierea structurii organizaționale, procesele de restructurare, benchmarking, optimizarea costurilor cu personalul, auditul și diagnoza organizațională, precum și standardizarea și procedurarea funcției de resurse umane.
  • Coordonarea integrală a proceselor de negociere colectivă a contractelor de muncă, în calitate de negociator sau mediator, în relația cu sindicatele și/sau reprezentanții salariaților;
  • Aplicarea riguroasă și adaptată a legislației muncii la specificul fiecărei industrii, prin furnizarea de soluții conforme și eficiente.
Grațiana Iovănescu

Avocat Grațiana Iovănescu

Consultant colaborator

Expert în drept societar, insolvență și litigii complexe

Curriculum

Doamna avocat Grațiana Zina Iovănescu este absolventă a Facultății de Drept din cadrul Universității București (promoția 1996) și a Facultății de Management – secția Managementul Industriei din cadrul Academiei de Studii Economice din București (promoția 1997), fiind membru al Baroului București din anul 1997 și practician în insolvență (membru UNPIR) din anul 2012.

Experiență relevantă

  • Are o experiență de peste 23 de ani în asistența juridică a numeroși clienți, persoane juridice și fizice, în probleme juridice complexe și variate, precum și reprezentarea acestora în litigii guvernate de legea română.
  • A gestionat sau coordonat o mare varietate de servicii juridice, de la contracte sau tranzacții, probleme de dreptul muncii, de drept administrativ, drept financiar și fiscal, administrarea și managementul societăților, până la servicii de due diligence, fuziuni și divizări, notificări de concentrare economică, delistare de pe piața de capital și litigii complexe.
  • Grațiana are o activitate de peste 15 ani în administrarea societăților pe acțiuni sau cu răspundere limitată, a asociațiilor non-profit, activează ca membru al consiliului de administrație la societăți cu cifra de afaceri anuală de zeci de milioane de euro, inclusiv societăți listate pe piața de capital cu peste 10.000 de acționari, asociații și fundații.
Nicolae Moroianu

Conf. univ. dr. Nicolae Moroianu

Consultant colaborator

Expert în economie, piețe de capital și diagnoză organizațională

Curriculum

Conf. univ. dr. Nicolae Moroianu este absolvent al Facultății de Economie Generală, Doctor în economie din anul 2003 și deține studii postdoctorale la EESEC Paris. Nicolae este cadru didactic universitar, predă teorie economică studenților de la Facultatea de Economie/ASE începând cu anul 1996, în prezent cu gradul didactic de Conferențiar Universitar.

Experiență relevantă

  • Expertiză ca Administrator, în calitate de reprezentant în Consiliul de Administrație la societăți cu cifra de afaceri de zeci de milioane de euro.
  • Expertiză în activitățile specifice pieței de capital:
    • piața primară: listări (IPO, SPO), operațiuni corporative;
    • piața secundară: tranzacționarea la BVB a titlurilor listate, intermedierea tranzacționării pentru clienții de retail.
  • Expert în diagnoza organizațională și evaluarea companiilor pentru identificarea potențialului de dezvoltare, optimizare, restrângere sau închidere a unor activități, precum și în gestionarea riscurilor asociate.
  • Specializat în proiectarea și livrarea de programe de training și cursuri personalizate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărei organizații.
Elena Becu

Elena Becu

Consultant colaborator

Expert în analiză financiară, HR și transformare organizațională

Curriculum

Elena este absolventă a Facultății de Economie și a unui master la Academia de Studii Economice în domeniul Administrării Afacerilor. A urmat cursuri de specialitate privind administrarea de personal, contabilitate și transformare organizațională.

Experiență relevantă

  • Peste 15 ani de experiență în domeniul financiar-bancar, cu competențe solide în analiza situațiilor financiare, analiza datelor specifice HR, organizare internă și transformare organizațională.
  • A colaborat cu numeroase companii, persoane juridice, gestionând situații complexe și variate.
  • Specializată în analiza datelor financiare și interpretarea indicatorilor relevanți din sfera resurselor umane, oferind suport decizional valoros pentru management.
Mihaela Ciobanu

Mihaela Ciobanu

Specialist resurse umane

Expert în salarizare, legislația muncii și analiza datelor HR

Curriculum

Mihaela este absolventă a Facultății de Economie a Comerțului, Turismului și Serviciilor și a unui master la Academia de Studii Economice în domeniul Administrării Afacerilor. A urmat cursuri de specialitate privind administrarea de personal, salarizare și legislația muncii.

Experiență relevantă

  • Peste 10 ani de experiență în domeniul resurselor umane, cu un focus solid pe gestionarea relațiilor cu angajații și aplicarea procedurilor de salarizare.
  • A lucrat cu un portofoliu divers de colaboratori – persoane juridice din multiple industrii – inclusiv companii mari și mici, caracterizate prin sisteme variate de administrare și calcul salarial.
  • Deține expertiză în analiza datelor de personal și interpretarea indicatorilor specifici resurselor umane și salarizării, oferind informații relevante pentru decizii strategice și operaționale.
Denisa Manea

Denisa Manea

Specialist resurse umane

Expert în administrare personal, HR analytics și transformare organizațională

Curriculum

Denisa este absolventă a Facultății de Calculatoare și IT – Universitatea "Dunărea de Jos". A urmat cursuri de specialitate privind administrarea de personal, transformare organizațională și legislația muncii.

Experiență relevantă

  • Peste 10 ani de experiență în domeniul resurselor umane, cu competențe solide în gestionarea relațiilor cu angajații, analiza datelor specifice HR, organizare internă și transformare organizațională.
  • A colaborat cu numeroase companii, persoane juridice, gestionând situații complexe și variate.
  • Specializată în analiza datelor de personal și interpretarea indicatorilor relevanți din sfera resurselor umane, oferind suport decizional valoros pentru management.