- Transformare organizațională și refacerea / designul proceselor, planificarea resurselor umane și analiza costurilor;
- Analiza și redactarea organigramelor;
- Analiza și redactarea fișelor de post;
- Analiza și întocmirea bugetului de personal și headcount;
- Întocmirea / elaborarea regulamentelor, politicilor, procedurilor specifice de resurse umane, în conformitate cu aspectele de legalitate și specificitățile organizatorice:
- Procedura de formare și dezvoltare profesională (training);
- Procedura de selectare, recrutare și angajare de personal;
- Procedura de cercetare disciplanară prealabilă;
- Procedura de evaluare profesională a salariaților;
- Regulamentul Intern;
- Exit interviews;
- Regulament de Organizare și Funcționare (ROF);
- Politici anti discriminare;
- Reglementări interne privind lucrul peste program;
- Reglementări interne privind concediul de odihnă anual;
- Procedura de acordare a unui împrumut pentru salariații propri;
- Proceduri de lucru privind achizițiile;
- Ghid pentru transportul angajaților;
- Funcționalitățile departamentului de resurse umane;
- Contractul colectiv de muncă (CCM);
- Consiliere pentru întocmirea planurilor de reorganizare și restructurare a unor activități (fundamentare, prezentare structură organizatorică nou versus vechi, benchmark, impact bugetar, savings);
- Consiliere pentru stabilirea obiectivelor individuale de performanță (KPI’s);
- Analiza, dezvoltarea și elaborarea planului anual de formare profesională (training);
- Diagnostic de caz (analiza unor situaţii de fapt şi stabilirea şanselor cu privire la o soluţie sau alta).
Consiliere Procedura de reconciliere business-organigrama-stat de personal
- Extinderea / restrângerea activității;
- Redimensionare organigramă, reevaluare procese și proceduri, reevaluare fișe de post;
- Redactare acte.