• Transformare organizațională și refacerea / designul proceselor, planificarea resurselor umane și analiza costurilor;
  • Analiza și redactarea organigramelor;
  • Analiza și redactarea fișelor de post;
  • Analiza și întocmirea bugetului de personal și headcount;
  • Întocmirea / elaborarea regulamentelor, politicilor, procedurilor specifice de resurse umane, în conformitate cu aspectele de legalitate și specificitățile organizatorice:
  • Procedura de formare și dezvoltare profesională (training);
  • Procedura de selectare, recrutare și angajare de personal;
  • Procedura de cercetare disciplanară prealabilă;
  • Procedura de evaluare profesională a salariaților;
  • Regulamentul Intern;
  • Exit interviews;
  • Regulament de Organizare și Funcționare (ROF);
  • Politici anti discriminare;
  • Reglementări interne privind lucrul peste program;
  • Reglementări interne privind concediul de odihnă anual;
  • Procedura de acordare a unui împrumut pentru salariații propri;
  • Proceduri de lucru privind achizițiile;
  • Ghid pentru transportul angajaților;
  • Funcționalitățile departamentului de resurse umane;
  • Contractul colectiv de muncă (CCM);
  • Consiliere pentru întocmirea planurilor de reorganizare și restructurare a unor activități (fundamentare, prezentare structură organizatorică nou versus vechi, benchmark, impact bugetar, savings);
  • Consiliere pentru stabilirea obiectivelor individuale de performanță (KPI’s);
  • Analiza, dezvoltarea și elaborarea planului anual de formare profesională (training);
  • Diagnostic de caz (analiza unor situaţii de fapt şi stabilirea şanselor cu privire la o soluţie sau alta).

Consiliere Procedura de reconciliere business-organigrama-stat de personal

  • Extinderea / restrângerea activității;
  • Redimensionare organigramă, reevaluare procese și proceduri, reevaluare fișe de post;
  • Redactare acte.
WordPress Lightbox