- Training pentru salariații departamentului HR privind legislația muncii pe timpul pandemiei; modificări legislative;
- Training pentru salariații departamentului de resurse umane privind organizarea și digitalizarea proceselor;
- Training pentru middle management privind coordonarea, îndrumarea și motivarea echipelor;
- Training pentru middle management privind recrutarea și selecția de personal;
- Stabilirea indicatorilor de performanță (KPIs) într-un mediu de lucru flexibil;
- Îmbunătățirea retenției de personal;
- Îmbunătățirea angajamentului față de angajator (încadrează oamenii în rolurile potrivite din organizație; scrieți fișe de post potrivite; oferiți training potrivit și consilierea necesară; stabiliți obiective clare și definiți rolul fiecăruia în organizație; stabiliți reguli; întâlniți-vă cu oamenii pentru discuții și soluții);
- Analiza costurilor cu forța de muncă - tăierea costurilor și reducerea forței de muncă;
- Analiza decalajului pentru a concilia previziunea cererii privind nevoia forței de muncă cu nevoia reală (recrutare - concedier - pensionări - reconversie - transfer);
- Dezvoltarea unui sistem de compensații și beneficii echitabil (corelează procedura de evaluare profesională cu sistemul de compensații și beneficii);
- Scrierea fișelor de post conforme cu funcțiile și rolurile existente;
- Elaborarea unor proceduri de lucru și diagrame de activități;
- Negocierea, elaborarea și încheierea contractului colectiv de muncă (CCM);
- Întocmirea Regulamentului Intern (RI);
- Întocmirea Regulamentului de Organizare și Funcționare (ROF);
- Întocmirea Codului de Etică și Conduită;
- Verificarea și întocmirea contractelor individuale de muncă (CIM) cu clauze specifice incluse pentru salariații proprii;
- Stabilirea etapelor șomajului tehnic; elaborarea deciziilor de șomaj tehnic;
- Elaborarea deciziilor de reducere a programului de lucru;
- Întocmirea actelor adiționale privind telemunca (remote work);
- Întocmirea actelor adiționale de formare profesională;
- Întocmirea organigramelor companiei;
- Corelarea organigramelor cu statul de personal;
- Evaluarea posturilor din companie;
- Elaborarea și aprobarea planului anual de formare profesională (plan de training);
- Auditul departamentului de resurse umane;
- Reprezentarea companiei/societății în relația cu ITM.