Consultanță administrare de personal

  • Întocmirea contractelor individuale de muncă conform parametrilor stabiliți de client (definirea unor clauze specifice);
  • Întocmirea, actualizarea și transmiterea Registrului General de Evidență a Salariaților - ReGES/REVISAL;
  • Înregistrarea contractelor individuale de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă prin sistemul ReGES/REVISAL;
  • Întocmirea și înregistrarea actelor adiționale de modificare a contractelor individuale de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă prin sistemul ReGES/REVISAL;
  • Întocmirea deciziilor de încetare/suspendare a activității și înregistrarea acestora la Inspectoratul Teritorial de Muncă prin sistemul ReGES/REVISAL;
  • Menținerea la zi a tuturor datelor de evidență a salariaților și a datelor de evidență a muncii;
  • Întocmirea adeverințelor de vechime, adeverințelor de salariat, adeverințelor de venit, adeverințe privind deducerile personale, adeverințe privind stagiul de cotizare și orice alte adeverințe solicitate de către angajați;
  • Întocmirea notelor de lichidare;
  • Întocmirea documentelor necesare pentru constituirea dosarului de pensionare pentru limita de vârstă;
  • Auditul periodic al dosarelor de personal;
  • Întocmirea documentației privind cercetarea disciplinară prealabilă;
  • Întocmirea unor rapoarte specifice de tip balance-scorecard (fluctuație, absenteism, senioritate, etc.).

Administrare de personal